Napumpujte do sebe zdraví. Smoothies nejen pro běžce

Pod tímto názvem vyšel tento týden článek na stránkách běžeckého magazínu Rungo, který je součástí zpravodajského serveru iDNES. Několika recepty jsem do článku přispěl i já. Proč smoothies doporučuji? Jsou vhodné nejen pro sportovce, energii dodají každému. A v horkém počasí, které v těchto dnech panuje, osvěží jako lehká a zdravá svačinka.

Pojďte se několik osvěžujících smoothies naučit připravovat. Na závěr mám pro vás pak jedno překvapení. Netradiční zmrzlinu. Špenátovou. Je úžasná.

Ranní cereální smoothie…

Je výbornou a rychlou náhradou cereální snídaně. Příprava trvá pouhých 5 minut, nápoj zasytí na celé dopoledne.

Celý recept ve Škole zdravého vaření

Zelené smoothie…

Kombinace mladého ječmenu, který považuji za jednu ze superpotravin, mrkve a mandlového mléka dodá tělu neuvěřitelnou nálož antioxidantů a navíc – zasytí.

Banánové smoothie…

Mléko, banán, jablko, mandle. A špetka kari koření. To vše dohromady v jedné sklenici je nápoj, který doporučuji především před namáhavým tělesným výkonem.

Celý recept ve Škole zdravého vaření


Špenátová zmrzlina…

Ne, tohle už smoothie opravdu není. Ale myslím, že netradiční zmrzlina přijde v těchto dnech určitě vhod. Vyzkoušejte ji.

Celý recept ve Škole zdravého vaření


Kategorie: Výživa, Zdraví. Odkaz na tento článek.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Požadovaná pole jsou označena *

*